بهار92


هرچی که تو دلمه

به نام خداي مهربونم

سلام سلام يه سلام بهاري

چي بگم از چي بگم از كي بگم از كجا بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خداي

عيدامسالو خيلي دوست داشتم خدازوشكر خيلي بهم خوش گذشت ازكل عيد شايد يكي دوروز خونه ي خودمون بوديم

چندروزشو كرمان بوديم بعد كه اومديم خونه روزبعدش كلي مهمون اومد واقعاخسته شده بودم ماشالا كم كه نيستن باهم

ميان نزديكاي 40 نفر بودن اونم واسه شامبعدش رفتيم طرفاي خونه اقوام پدري 4روزم اونجابوديم واقعا برنامه فشرده

اي داشتيم هم شب هم روز دعوت بوديم كلا 60نفري بوديم همش شوخي وخنده بود بادخترعمه وعموهام تقريبا هم سنيم

بهلهه براشون خبرايي بود !!! من مونده بودم از كي تعريف كنم !!!!اخلاصه بعد ازكلي غرغر مجبورشدم شنبه به سمت

پايتخت معنوي!!!!!!!!!!حركت كنم بههله از دوتا دوس جونم فقط يكيشون اومده بود كه اونم ديروز يه اتفاق بد براش افتاد ديروز

سركلاس گوشيش زنگ خورد رفت بيرون اومد توكلاس ازقيافش وحشت كردم گفت مامان بزرگش فوت كرده اخي جونم

همچين ازته دل بلند بلند گريه ميكرد دلم اتيش گرفت الان وقت ندارم حتما حتمابقيشو مينويسم

اين داستان ادامه دارد باماهمراه باشيد



نظرات شما عزیزان:

حدیث
ساعت22:09---2 ارديبهشت 1392
من آپم

حدیث
ساعت10:09---28 فروردين 1392
سلاممممم بانو نسیبه؟ احوالت در چه حاله؟
بنده آپ نمودم.تشریف بیار


حدیث
ساعت10:16---24 فروردين 1392
سلاملیکم! خوبی خواهر؟

به به! خسته نباشی بعد از نود و بوقی سال تشریف آوردی دو خط نوشتی.

دیگه گله نکن چرا خبر نمیدی من آپم. خو عزیزم هیچوقت نیستی که.منم میدونم هروقت بیای اولین پاتوقت خونه کوشولوی منه اعتماد به نفسمم تو حلق خودم.

ولی باشه از الان آپ کردم میام میگم بهت. بعدش تو بعد از یه ماه میای می بینی اووووووه چقدر آپم آپم زدم برات



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, 18:39 نسیبه| |

Design: ♀ali-hadis♂