مسابقه


هرچی که تو دلمه

سلام دوستاي گلم شرمنده كم سر ميزنم يا دير به دير اپ ميكنم اخه حوصله ندارم بيام كافي نت دانشگاه راستي يه خبر خوب پس فردا دارم ميرم به سوي ديارخودم رفتم ايشالا اينترنت لپ تاپمو رديف ميكنم همش ميام پيشتون امشبم بعد از يك هفته دانشگاهمون به مناسبت ولادت امام رضا جشن گرفت كلي توجيهمون كردن كه بعد از يك هفته هيچ اشكالي نداره خلاصه مسابقه هم داشتند مجريه منو اشاره كرد كه برم 5 نفر شديم روبروم هم يكي از پسراي كلاسمون نشسته بود زل زده بود اكثرشون دوچشم دارن 4تا ديگه قرض ميكنن منم خجالت ميكشيدم ديگه بعدمجريه يه چيزايي گفت حال كردم خيلي خوشم اومد گفتش كه من خانمهاي چادري رو انتخاب كردم شروع كرد به تعريف كردن خلاصه به خير گذشت يه مموري 4گيك دادن پسراگفتن نامرديه مجريه گفت اين چيزا مهم نيست اينها فاطمه ي زهرا رو دارن و.............يادم نيست چي گفت ولي واقعا خوشحال شدم وبه حجابم افتخار كردم فعلا



نظرات شما عزیزان:

مهدیه
ساعت22:51---20 تير 1392
من چادری نیستم می ترسم که باشم می ترسم کار بدی کنم اون وقت ...

بشار
ساعت11:48---27 مهر 1390





بشار
ساعت8:24---24 مهر 1390

سلام و صبح بخیر
امروز اولین وبی که اومدم اینجا بود نمیدونم اول صبحی دلم هوای وب خوشگلت رو کرد ...
خیلی خوشحالم که به خاطر محجبه بودن دعوت شدی و ...
من هم خانم های چادری و محجبه رو خیلی دوست دارم ...
حیف نیست !!! گوهر و جواهر حتما باید توی پوشش حریر و ابریشمی نگهداری بشه و ...
قربون خدا و احکام و دینش برم ...
من به دوستان و ... میگم اگه شهردار می شدم توی شهر به خانم های محجبه و چادری که در حال رفت و آمد و رانندگی و ... هستند جایزه میدادم تا زحمتی رو که به خاطر حجاب تحمل میکنن و آرامشی که به شهر میدن رو بتونم کمی جبران کنم ...
خواهر خوبم دوستت دارم و آرزو میکنم همیشه شاد و سلامت باشی ...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
شنبه 23 مهر 1390برچسب:, 19:21 نسیبه| |

Design: ♀ali-hadis♂