هرچی که تو دلمه

اخه يه روزي تصميم گرفتم تمام خاطراتمو اينجا بنويسم اما واقعا وقت نكردم اين روزا خيلي دلم ميخواست منم مكه بودم ولي من بي لياقت كجا ومكه كجا خداكنه كسايي هم كه ميرن قدرشو بدونن وتغيير كنن نه مثل بعضي ها كه ميان زيارت امام رضا توحرم واسه چيزاي بي خود صداشونو به روي هم ميبرن بالا ودل همديگه رو ميشكنن ديروز تنها رفتم حرم خيلي شلوغ بود مثل خيلي وقتا رفتم صحن انقلاب كه عاشقشم نزديك اذان مغرب بود وداشتن نقاره زني ميكردن واقعا جاتون خالي بود خيلي خوش گذشت



نظرات شما عزیزان:

مهدیه
ساعت22:38---20 تير 1392
خوش به حالت. منم دوست دارم دانشگاه مشهد بیفتم

بشار
ساعت14:06---14 آبان 1390




بشار
ساعت9:08---9 آبان 1390




بشار
ساعت11:01---4 آبان 1390

تا به کی پابند وسواس زمین

کاش میشد آسمانی میشدیم ...


بشار
ساعت11:01---4 آبان 1390

خوش به حالت !
صحن آزادی هم یه حال و هوای خاصی داره و آرامش بخش هست ...
خیلی دلم هوای مشهد و میکنه ...
خدا قسمت کنه به مکه هم مشرف بشی ...
انشاءالله !
ولی من میترسم از خدا که برم مکه و برگردم نتونم بنده ی خوبی باشم و طهارتم رو حفظ کنم و ...
امیدوارم کمی که عاقل تر شدم و ... خدا توفیق بده برسم خدمت خونه اش ...
دوستت دارم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, 16:24 نسیبه| |

Design: ♀ali-hadis♂