هرچی که تو دلمه

به نام تنها كسم اين روزا حالم زيادخوش نيست دلم خيلي تنگ شده واسه خونوادم از دست يكي هم خيلي رنجيدم هموني كه قبلا گفتم ولي ديگه هيچ كس به جز خدابرام مهم نيست گورباباي هر دوست اصطلاحا دوست تاحال توعمرم يه دوست خوب وبامعرفت نداشتم به جزخدا همه كسم خودشه ازش ميخوام كه كمكم كنه واطرافيانمو باهام خوب كنه ودل من يه خورده اروم بشه اين روزا روزاي خوبي نيست ارزومه كه زود 4شنبه بشه برم پيش مامان باباي گلم كه بهترين هديه خدابرام هستن خداروشكر خدايا عاشقتم فقط كمكم كن راستي امروز امتحان استاتيك داشتم خدايي خوندم خداكنه نمره ي كاملشو بگيرم هواهم خيلي سرده برف باريده خداياتوكه ازدلم باخبري كمكم كن



نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت9:06---6 آذر 1390

اگه دوست داشتن و محبت کردن جرمه آره من اقرار می کنم که کثیف ترین , پلیدترین آدم روی زمینم !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
شنبه 5 آذر 1390برچسب:, 13:9 نسیبه| |

Design: ♀ali-hadis♂