هرچی که تو دلمه

سلام احساس ميكنم كه بايد به خدانزديك بشم دلم ميخواد از محرم امسال نهايت استفاده رو ببريم دلم ميخواد

واقعا به خدانزديك بشم توي مجالس عزا كه ميريم واسه امام حسين ويارانش گريه ميكنيم اما خدايي واسه خدا چكار

كرديم راه امام حسين رو رفتيم يا نه شمارو نميدونم شماها خوبيد من بدم خيلي هم بدم ميخوام خوب بشم

ميخوام محرم امسال تغيير كنم ميخوام بيشتر ازقبل دعاوقران بخونم كمتر گناه كنم نميخوام شرمنده ي امام حسين

بشم  بعضي وقتا ازخدا دور ميشم خيلي دور بعد احساس گناه ميكنم دلم ميشكنه به يادش مي افتم اون لحظه اس

كه نگاه خدا رو حس ميكنم اون موقعست كه خدادلش ازم ميگيره ميگه بنده من دوست دارم كمكت ميكنم منوجهت

ميكنم كه داري اشتباهميكني بيا پيش خودم كه هميشه اغوشم برات بازه بيا كه هميشه منتظرتم بيا عزيزمن خدايا

اومدم پيشت منو با يه عالمه گناه بپذير ونذار ديگه ازت دور شم تنبليمو كم كن تا دعاوقرا ن بخونم  تا ارامش بگيرم

وبهت نزديك شم خدايا تنهام نذار  نذار اشتباه كنم تا اشتباه رفتم متوجهم كن خيلي عاشقتم اي عزيزترينم راستي

هر كس كه دوست داشت تو اين ماه عزيز هر روزيك صفحه از كلام خدا بامعنيش ودعاي عهد وزيارت عاشورا و100

صلوات بفرسته التماس دعا



نظرات شما عزیزان:

مه
ساعت22:15---20 تير 1392
برای منم دعا کن

مه
ساعت22:15---20 تير 1392
برای منم دعا کن

حدیث
ساعت10:55---21 آذر 1390
سلام نسیبه جون! کجایی بابا ازت خبری نیست؟
امیدوارم خوب باشی.برگشتی مشهد دیگه؟


بشار
ساعت8:49---17 آذر 1390

عشقی که با اشکهای چشم شستشو گردد همیشه پاکیزه و زیبا خواهد ...


بشار
ساعت20:05---16 آذر 1390

سلام عزیز روز دانشجو مبارک !
همیشه سالم و شاد باشی ...




بشار
ساعت8:16---16 آذر 1390


سلام و صبح بخیر

ایام خوش گذشت ؟

خودت چطوری ؟ خوبی ؟

من و دلم که حسابی لذت بردیم ...

امیدوارم برای تو هم خوب بوده باشه ...

دوستت دارم ...







بشار
ساعت8:36---13 آذر 1390

سلام و صبح بخیر
ایام رو تسلیت عرض میکنم و امیدوارم حال و هوای عاشورایی مون رو خدا همیشه حفظ کنه و انسان خوبی باشیم و خوبی کنیم ...
دوستت دارم و مواظب خودت باش ...


بشار
ساعت8:13---12 آذر 1390

سلام و صبح بخیر

نسیبه جان سلامتی ؟
برگشتی خونه خوش میگذره ؟
انشاءالله همیشه زیر سایه حضرت حق و خانواده ی عزیزت باشی ...
هفته ی خوب و پر از موفقیت برات خواستارم و دعا میکنم برکات ایام شامل حال خودت و خانواده ات بشه ...
دوستت دارم ...




حدیث
ساعت19:13---11 آذر 1390
سلام نسیبه جون! خوبی؟
من مطمئنم اونقدر قلبت پاکه که هرجا باشی خداوند صداشو می شنوه.چه توی حرم امام رضا (ع) و چه توی مراسم عزاداری امام حسین (ع).دعام کن که خیلی محتاجم.


بشار
ساعت8:03---10 آذر 1390

سلام و صبح بخیر
چه خبر ؟ خوبی ؟ امیدوارم تعطیلات خوبی داشته باشی و خوش بگذره ...
موفق باشی و دوستت دارم ...




بشار
ساعت8:02---10 آذر 1390

سلام و صبح بخیر
چه خبر ؟ خوبی ؟ امیدوارم تعطیلات خوبی داشته باشی و خوش بگذره ...
موفق باشی و دوستت دارم ...




بشار
ساعت9:39---9 آذر 1390

سلام و خیلی دوستت دارم
این پست رو که خوندم خیلی حال خوبی بهم دست داد ...
یه پیشنهاد هم دارم معنی جوشن کبیر هم خیلی به دل آدم آرامش میده و روزی 5 تا قسمتش رو میشه براحتی خوند و انرژی گرفت ...
راست میگی عزیز ما خدا رو فراموش میکنیم و میچسبیم به امامان ...
در حالی که اونها رو باید الگومون قرار بدیم و با یاد گیری و عمل به صفات و رفتارشون به خدا برسیم ...
امام حسین (ع) هیچوقت نیازی به عزاداری ما نداره ولی نیاز داره ما ازش درس بگیریم و به راهش ادامه بدیم و انسان و مسلمان واقعی بشیم ...
خدایا به همه مون توفیق بده بنده ی صالحت بشیم ...


hadis
ساعت20:09---8 آذر 1390
salam aziz! akh gofti.hamishe lahzeha ro az dast midim va badesham ghose mikhorim. khoda kone moharam emsal emam hossin khodesh komakemoon kone.
eltemase doa.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:, 13:18 نسیبه| |

Design: ♀ali-hadis♂