هرچی که تو دلمه

سلام دوستای گلم الان که داشتم پست قبلیمو نگاه میکردم دیدم چه قدر خوشحال بودم واوضاع مرتب بوده ولی حالا خیلی بدشده نه ناشکری نمیکنم زندگی فرازونشیب داره دیگه الام کمی بهترشدم اخه رفتم حرم وکلی ارامش گرفتم هیات هم خیلی بود قشنگ عزاداری میکردن نمیدونم کلا چون محرمه عزاداری میکردن یا مناسبتی بودخلاصه اومدم اتاق وتنهام  بالاخره اینترنت لپ تاپمو وصل کردم دیگه لازم نیست ازاینترنت دانشگاه استفاده کنم اخه خیلی سخت بود تواتاقم که وصل نمیشدم ولی الان خداروشکر راحت شدم فرداقراره برم بااستاد بدجنسمون صحبت کنم که 3شنبه ازم امتحان بگیره وخلاصم کنه دعاکنید دوستتون دارم



نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت8:14---11 دی 1390

سلام و صبح بخیر
روز خوبی داشته باشی ...
اینجا هوا بارونی و خوب هست ...
از حدیث هم خبری نشد !!!


بشار
ساعت8:09---10 دی 1390

سلام و صبح بخیر
نسیبه جان سلامتی ؟ حدیث که نگرانمون کرده ...
امیدوارم تمامی هفته برات سرشار از شادی و موفقیت باشه ...
دوستت دارم و مواظب خودت باش ...



بشار
ساعت8:14---8 دی 1390

سلام و صبح بخیر
خواهر خوبم خوبی ؟
تو وب هایی که نمیشه آدرس لوکس بلاگ رو ثبت کرد میتونی به جای loxblog.com با LXB.ir آدرست رو ثبت کنی ...
موفق باشی و دوستت دارم ...


بشار
ساعت8:40---7 دی 1390

سلام و صبح بخیر
قالب نو مبارک !
خوشحالم مثل اینکه همه چی مرتبه ...
دوستت دارم ...



بشار
ساعت8:38---7 دی 1390

خدایا هیچ کس را عاشق مگردان ، مگر اینکه معشوق عاشقش شود ...



بشار
ساعت8:45---6 دی 1390

سلام و صبح بخیر
چه خبر ؟ خوبی ؟
من دو روز مریض بودم و نتونستم بیام نت ...
انشاءالله امروز امتحانت خوب میشه و روز خوبی پیش رو داشته باشی ...
دوستت دارم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
یک شنبه 4 دی 1390برچسب:, 17:27 نسیبه| |

Design: ♀ali-hadis♂