هرچی که تو دلمه

سلام سلام يه سلام گرم كه توي اين هواي سرد خيلي ميچسبه واي كه چقدر سردهhttp://www.kolobok.us/smiles/user/vala_04.gifمن كه امسال خيلي سرمايي شدم حقيقتش اصلا از زمستون وسرما خوششم نمياد توي زمستون همه چيز بي روح ميشه ولي وقتي برف ميباره همه چي خيلي قشنگ ميشه و لذت ميبرم ولي برف كه نباشه حالم ميگيره مخصوصا توي شهر ما كه يه قطره بارون به زور ميباره همه جابرف ميباره سرماش مياد واسه ما سرماش خيلي سوز داره خشكه حتماخدا اينجوري ميخواد منم راضيم به خواست خداجونماين چند روز نمرات درخشانمو زدن اگه دبيرستان بودم همچين نمره هايي ميبردم اينجوري .. ميشدم ولي الان با ديدن نمره 13 در رياضي همچين ذوق زده شدمهورااااااااااااااااااااااااااا واز ديدن بعضي ها هم ولي خداروشكر به خير گذشت كه هيچي نيفتادم مگه من چه گناهي كردم باباجان من درساي رشته ي خودمو دوست دارم نه رياضي وامار واستاتيك و....من كلا استعداد رياضي ندارم به قول بابام ميگفت از يكي از درسات كه خوشت نمياد اون يكي هم كه سخته اون يكي هم كه استاد كم نمره ميده قربونش برم مردم از خنده هميشه عادتشه از اين كنايه ها ميزنه وخندم ميگيره قصدشم همينه خداجونم شكرت كه خونواده ي به اين خوبي دارم راستش اين روزا خيلي فكر ميكنم به روزاي بد به روزاي خوب به خودم تاحالا شده ازخودتون اعصباني بشيد ؟امروز اينقدر خودمو دعوا كردماخه  خيلي پروشدم توقعاتم بالا رفته زود رنج شدم بعضي وقتا زود از كوره در ميرم وناراحت ميشم تازه ديروز يه خبطي كردم يه جايي بايد ميرفتم كه چون از دستشون ناراحت بودم نرفتم البته خودشون فهميدن ولي قول ميدم حتماتا بمم برم  حس ميكنم خداروناراحت كردم ام خداكمكم كردم كه اشتاباهاتمو بفهمم وجبران كنم ازامروز شروع كردم تاالان كه بچه ي خوبي بودم عصري هم مامان جونم خواب بود رفتم حلواخرمايي بااتش عشقم براشون درست كردم تا رفتاربد ديشبمو جبران كنم اوناهم منوبخشيدن وامشبم بابام به نشونه ي اشتي وبخشش برام كلي چيزاي خوشمزه گرفته خيلي خوشحالم كه منو بخشيدم از اين به بعد منم ميشم يه دختر گل گلاب وبنده ي خوب خدا خداجونم عاشقتم تنهام نذار كمكم كن هميشه عاشق خوبي برات باشمو ناراحتت نكنم وازت دور نشم خداجونم شكرت



نظرات شما عزیزان:

مهدیه
ساعت21:46---20 تير 1392
آره اشکال نداره ایشاا... از این به بعد ریاضی رو با 10 قبول شی

حدیث
ساعت8:32---1 اسفند 1390
سلام خوبی نسیبه؟کجایی؟ چرا کم پیدا شدی؟ شاید داری از همین اول ترم به صورت اساسی! درس میخونی؟
بالاخره هرجا هستی امیدوارم موفق باشی گلم


حدیث
ساعت20:21---19 بهمن 1390
سلااااام! خوبی نسیبه جون! چه خبرا؟ وای من تازه فهمیدم ما چقدر باهم تفاهم داریم اول نمره ریاضی که منم سیزده شدم و بادیدنش ذوق مرگ شدم.درحالیکه توی دبیرستان جزو شاگرد اولا بودم. بعضی از نمره های این ترم هم به شدت خوشحالم کرد.فیزیک که ترم قبل افتاده بودم این ترم با 17 پاس شدم.فکر کن!!!!!
راستی آیدیتو ادد کردم.دوست داشتی ok کن.داداش بشار هم ادد کرده بودم هرچند تا حالا فرصت نشده باهاش حرف بزنم.
خیلی از بودنتون خوشحالم


بشار
ساعت11:08---17 بهمن 1390

خدا رو میلیون ها بار شکر ...
سلام خواهر خوبم
مواظب خودت و روحیت باش ...
منظورم این بود حس و احساست عالیه !



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, 17:18 نسیبه| |

Design: ♀ali-hadis♂