هرچی که تو دلمه

سلام خويبد دوستاي گل گلابم بالاخره بعد از چندين روز دوندگي واعصاب خوردي وگشنگي موفق شدم كارتمو بگيرم نميدونيد چي كشيدم هي ميرفتم اون سر دانشگاه به اين سر دانشگاه  يه چيزاي عجيب غريب ميگفتن انجام بده خودشونم سر در نمياوردن توي اطلاعات شخصيم نوشته بود مدارك ارسال وتاييد نشده جل الخالق مگه ميشه دوسال دانشجوم مداركو ارسال كردم خلاصه كلي خون دلم خوردم تا بدستش اوردم وقتي گرفتمش  همچين خوشحال بودم حس دانشجو بودن ميكردم هي گفتم دانشجو اصلاباورم نميشه ترم 4شدم حساب كردم 15 بار تاحالاازمشهد رفتم خونمون اين همه راه اوه فكركن تازه 15 بارم برگشتم نميدونيد كه چقدر سختمه نميتونيد دركم كنيد ولي وقتي ميرم حرم دلم نمياد انتقالي بگيرم چون خيلي اروم ميشم اما بعدش كه ازحرم ميرم بيرون همون اش وهمون كاسه راستي دوتا هم اتاقي ترم پيشم تموم كردن رفتن منم رفتم اتاق دوستم بعدازيك هفته كلا اسباب كشي كرديم رفتيم خوابگاه جديد ونوساز واي نميدونيد كه توش احساس ارامش ميكنم سوييتيه احساس ميكنم خونست خيلي دلبازه از اون خوابگاه زمان شاهي راحت شديم اسباب كشي حس جالبي بود يه حس جديد باهم شروع كرديم وسايلمونو چيدن وتميز كردنش من كه خيلي راضيم خداكنه باهم اتاقيام مشكل پيدانكنم خوب باشن هفته ديگه هم ميرم خونه واي اخ جون امروزم ميرم خريدعيد راستي از يه نفرخيلي دلخورم ديگه برام هيچ ارزشي نداره خداروشكر كه زود شناختمش فكر بد نكنيد دختره !توي كلاسمون من فقط ماله خارج خراسانم پسرامون كه خيلي نمكشون زياديه تا هر استادي اسم كرمان رو ميگه يه تيكه ميپرونن اعصابمو خرد كرد پارسال فكر ميكردن مال كرمانشام كرمانشاه كرمانشاه ميزدن شورشو در اوردن خستم كردن يه بار اعصابم داغون كرده بودن مخصوصا يكيشون خيلي بي شخصيته  فعلا ميخوام برم باكارت جديدم غذا بخورم



نظرات شما عزیزان:

مهدیه
ساعت21:38---20 تير 1392
حدیث راست میگه

حدیث
ساعت19:42---9 اسفند 1390
سلام! درکت میکنم.چه حس خوبیه با کارت جدید غذا خوردن!
قضیه انتقالی چیه؟ میخوای بیای کرمان؟ من که میگم دو سال تحمل کردی دو سال دیگه ام روش.عوضش پیش امام رضایی!
الته می فهمم دوری از خانواده هم سخته.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, 11:41 نسیبه| |

Design: ♀ali-hadis♂