هرچی که تو دلمه

سلام خداجونم خدایاشکرت نمی خوام ناشکریت کنم فقط می خوام باهات دردل کنم خدایا چرا اینقدر بدبیاری 

پشت سرهم دلم شکسته دیگه طاقت ندارم چراادمااینقدربدشدن وجدانشون کجارفته اون دنیا می خوان جواب

تورو چی بدن بااشک دارم اینارو مینویسم تادلم کمی اروم بشه  چرا باید اینکاراروکرد چراباید دل چندین

نفرروشکست وکمرشونو خم کردهمه چی داره بد میشه ازدیروز کارم گریه کردن شده چراطاقتم اینقدرکمه دیگه

حوصله توخونه موندنم ندارم نمیخوام بیکارباشم تافکراتفاقای بدی که پیش اومده اذیتم کنه اما چاره ای ندارم هیچ

کس حرف دل منو نمی فهمه جز خودت من غیرازتوکسیو ندارم تنهام نذارکمکم کن خیلی برام دعاکنید



نظرات شما عزیزان:

حدیث
ساعت17:46---10 مرداد 1391
سلام گل گفتی نسیبه! منم اساسی حوصله ام سر میره. یه بار بابچه ها تصمیم گرفتیم بریم یونی واسه تجدید دیدار،.لی دیدیم ماه رمضونه.حال نمیده! دوست داشتم برم ولی سخت بود توی این گرما.
آره با چت موافقم!من تقریبا" هرروز هستم از ساعت ده ونیم تا یک ظهر! اون موقع کامپیوتر دربست مال خودمه تقریبا"
روزشو تعیین کن! مثلا" چهارشنبه خوبه؟ یعنی فردا؟ ساعت 11!!!


حدیث
ساعت20:14---9 مرداد 1391
سلام نسیبه بانو! خوبی آبجی؟
یهو دلم هواتو کرد اومدم وبت.
نماز وروزه هات قبول! التماس دعا


حدیث
ساعت11:15---7 مرداد 1391
سلام بانووووو! خوبی عزیزم
بله ادد شدیم!
راستی وقتی توی وبم نظر میذاری آدرس نذار. لوکس بلاگ باهمه مشکل داره.خودم یادمه هروقت با آدرس نظر میذاشتم ثبت نمیشد.
درضمن خوشحالم که بهتری.منم خوبم خدارو شکر!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, 13:34 نسیبه| |

Design: ♀ali-hadis♂