هرچی که تو دلمه

سلام

چه سخته وقتی که هیچ کس درکم نمیکنه  چقدر احساس سر خوردگی دارم چقدر احساس تنهایی میکنم اما نه خداهمیشه همرامه هوامو داره چه احساسات تلخی دارم احساساتی که فقط وفقط خدا ازشون با خبره خدایا ازخودمم متنفرم خستم خیلی خسته کمکم کن  روزهای ناب عاشوراهم تموم شد ولی من ادم نشدم خیلی حالم خرابه اشکم در مشکمه به قول بابام میگه چرا اینقدر ضعیف وشکننده شدی خو دمم نمیدونم چرا فقط میدونم خدارو میخوام تا ارومم کنه دلم میخواد برم خونه خدا بدون هیچ دغدغه ای اروم اروم اشک بریزم تا اروم شم دعام کنید خیلی زیاد  خدای مهربونم التماست میکنم..................



نظرات شما عزیزان:

alone
ساعت13:19---30 بهمن 1391
salam web ghashangi dari b manam sar bezan age ba tabadol link movafeghi mano link kona khabaram kon bye bye

حدیث
ساعت11:40---3 بهمن 1391
سلاااااااااااام
من یه مطلب کوشولو گذاشتم اونم وسط امتحانا. وقت کردی یه سر بزن.
دلمان برایت تنگ شده هاااااا


mona
ساعت16:59---28 آذر 1391
salam vebe ghashangi dari khoshhal misham be manam sar bezai mano link kon

حدیث
ساعت19:10---8 آذر 1391
آره بیا هی آبجی آبجی کن. دارم دچار بحران هویت میشم

حدیث
ساعت18:05---7 آذر 1391
راستی این بنده خدا هی واسه من می نویسه داداشی.آخرش من نفهمیدم منظورش اینه که خودش داداشمه یا مناحتمال زیاد منظورش اینه که داداشته خوشبحالت داداش هم پیداکردی الان میام وبت اینقد ابجی ابجی میکنم تا بفهمه

حدیث
ساعت18:03---7 آذر 1391
سلام راست میگن بابات.چرا اینجوری شدی؟پاسخ:یه دلیل کوچیک که نه چندتا دلیل بزرگ داره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:, 13:34 نسیبه| |

Design: ♀ali-hadis♂