هویجوری


هرچی که تو دلمه

به نام خدای مهربونم که همیشه هوامو داره

سلام پرازعشق به حدیث جونم

بعد ازعمری میخوام بنویسم نمیدونم چرا امسال اینقدر سال عجیبیه واسه من پراز فراز ونشیبه بعضی وقتا پشت سرهم اتفاقات بد می افته که کاری جز گریه

وتوکل از دستم برنمیاد هیچ وقت اون روزای بد رو فراموش نمیکنم ولی خداروهزاران بار شکر میکنم میتونست بدتر از این هم اتفاق بیفته یاد گرفتم همیشه به

اتفاقات بدتری که میتونست بیفته وبه کسانی که با مشکلات ناجور دارن دست وپنجه نرم میکنن فکر کنم وبه خاطر براورده نشدن ارزوهام زانوی غم بغل نکنم

قدرزندگی عادیم رو بدونم گاهی هم همه چیز اروم میشه واینقدر احساس خوشبختی وخوشحالی وارامش میکنم مثل یک ماه پیش وای چقدر حالم خوب بود

والکی خوش بودم خیلی سال عجیبی بود خیلی چیزا یاد گرفتم وبزرگتر شدم استرس های الکیم کمتر شده ولی باز هنوزم زیاد خل میشم این چند روزا دوباره

خلی اومده سراغم دلش برام تنگ شده!!امتحان امروزمم خیلی بد بود خدایاکمکم کن ولی الان خیلی بهترم وای تقصیر زهرا هم هست همش انرژی منفی

میده قربون مامانم برم همش ارومم میکنه اگه نبود من دق کرده بودم همش لطف خداست خداجونم نذار بی مرام شم هوامو داشته باش که اشتباه نکنم 

وظرفیتم بره بالا از دست هر ادم بی لیاقتی اینقدر دلم نشکنه وداغون نشم



نظرات شما عزیزان:

حدیث
ساعت22:59---13 بهمن 1393
سلام دوست جون! کجایی باز پیدات نیست ایا؟

حدیث
ساعت21:54---22 دی 1393
سلام عزیز دلللل
خوبی؟ خدارو شکر که حالت خوبه. خدارو هزار بار شکر بیا زودی ببینمت دلم برات پوکیده
http://ghanunejazb.ir
قانون جذب رو باهاش آشنا شو.پر از انرژی مثبت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
دو شنبه 22 دی 1393برچسب:, 14:43 نسیبه| |

Design: ♀ali-hadis♂