هرچی که تو دلمه

  به نام خداجونم

سلام وصدسلام  حال واحوالتون چطوره قبلناچقدر خاطراتمو می نوشتم ولی حالا دستم به قلم نمیره این چند روزا حال دلم زیادخوب نبود حالم گرفته شد که دعاها وگریه هام روبروی گنبد طلا بی

جواب موند نمیدونم والا راضیم به رضای خدا خداروشکر نیایش جونم بود  تنوعی شد توزندگیم امتحانام که تمومید ازطرف یونی رفتیم مشهد خندم گرفته بود 4سال اونجا زندگی کردم حالا با یه یونی

دیگه رفتم شهریونی قبلی اردو . واسه همچین مشهدی لک زده بوذ که فقط بوی زیارت ومعنویت بده بدون دغدغه درس و.....واقعاخداروشکر خیلی خوش گذشت وای یه صبح برای نماز صبح رفتم

رواق کوثر گل بالای ضریح گرفتم بعد اومدم صحن انقلاب مراسم جاروکشی خادما بعدهم دعای عهد گذاشتن از دبیرستان دیگه صبح زود توی حرم نبودم خیلی خوب بود انشاءالله قسمت شما .بعد

ازمشهد اومدم کمک خواهر محترم نی نی داری  والا بچه هم بچه های قدیم  کشت ماروباگریه هاش میگن مد شده که ا 4ماهگی بچه ها جیغ بزنن وپدر اطرافیان رو دربیارن فرجه هام خیلی

زودگذشت دیشب اومدم یزد امروز وفردا فقط یه کلاس دارم خدارو شکر که اینجا دوست خوبی دارم قراره  عصربریم بیرون .بی مقدمه بدرود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
یک شنبه 19 بهمن 1393برچسب:, 13:46 نسیبه| |

Design: ♀ali-hadis♂