هرچی که تو دلمه

سلام سلام سلامی بعد از چهارسال

امروز یهو دلم هوای اینجا رو کرد خیلی باحاله که بیایی بعد چهار سال بنویسی

از نگاه خدا بنویسی که حواسش لحظه به لحظه ی زندگیم بوده و هست

از خدا ممنونم که لحظات سخت منو با یاد خودش اروم میکرد ایمانم قویتر شده بود تو بغل خودش گریه میکردم فقط از خودش میخواستم که نجاتم بده

خدا هم برام خدایی کرد یهو منو طلبید کربلای حسین 

خودش حال زار دلمو دیده بود میدونست که به معنای واقعی بریدم کم اوردم

این کربلا چنان بهم چسبید اغوش امام علی و امام حسین رو درک کردم

هنوز تو راه برگشت از کربلا بودم که حاجتمو دادن

بازم خدا خواست که صبور باشم قوی باشم و بسپارم به خودش

خدا خواست و خواست و خواست و زوجی که در قران وعده اش رو داده بود که در کنارش به ارامش برسم به من عطا کرد

یک روز بعد تولد امام رضا جانم با کسی که عاشقش بودم و هستم ازدواج کردم یکساله که از بودنش لذت میبرم وهر لحظه یادم باشه فقط خداروشکر میکنم

خدا بهم نهایت لطفشو کرد

نسبت به چهار سال پیش ارشدمو گرفتم و سرکار رفتم و ازدواج کردم وبرای یه مسئولیت سنگین اماده میشم

اینها همه لطف و معجزه خداست

و من دیگه نسیبه کوچولو نیستم و خودم باید یه پناه باشم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
چهار شنبه 4 تير 1399برچسب:, 14:47 نسیبه| |

Design: ♀ali-hadis♂